2011. augusztus 31., szerda

+18 -as torták!!!



Nagyon sokat töprengtem, hogy megosszam -e veletek vagy sem a következő tortákat, közülük is  inkább a másadikat, hisz az elsőhöz hasonlót már többet is készítettem, de a második az szerintem egy picit már túl sok, ezért is töprengtem rajta nem is keveset. Aztán végül is úgy döntöttem, hogy mégis közzéteszem, leánybucsúra készült, konkrét elképzelése volt a megrendelőnek, amit én nem egészen tartottam be, de  a visszajelzésekből megtudtam , hogy  meg voltak elégedve és talán még tetszett  is mindenkinek.
Elnézész kérek attól aki sértőnek, vagy épp túl soknak  találja, de ezt is én készítettem, nem rejtegetem többé!













8 megjegyzés:

  1. Hát ha a megrendelőnek ez volt a kérése:) Amúgy precíz munka.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez az egyik legjobban sikerült tortád!Nagyon élethű,ügyes vagy nagyon!Csak csodállak,hogy mennyi tortád legyártasz,és még mindig van türelmed..

    VálaszTörlés
  3. wow. Micsoda igények :)) de ha ez a kérés... Amúgy szépen legyártottad :))

    VálaszTörlés
  4. Én nem rendelnék ilyet... De jó megoldottad. :)))

    VálaszTörlés
  5. Ügyes megoldások. Gratulálok.Egyébként meg tudlak érteni.Mármint a töprengést illetően,hogy megosszad, ne osszad.Én ugyanígy voltam vele,aztán rájöttem,hogy én csak a kivitelező vagyok. Az ötlet a rendelőé,szóval nincs mit takargatnod:)

    VálaszTörlés
  6. ugyan már, szerintem jól sikerültek! először is már a +18-ból kiderül, hogy mi vár az olvasóra lejjebb görgetve, másrészt szerintem meg már elmúltunk annyik :)) ezek is torták. és egy leány-vagy legénybúcsúra, ha a megrendelő ezt kéri akkor a kérése szent :))) mellesleg (haha) nekem is van egy cicis tortám, amit még nem tettem fel, de most felbátorítottál.:)

    VálaszTörlés