2012. január 18., szerda

Gyerektorták lányoknak

Néhány kislányos tortával vagyok elmaradva, ezeket szeretném megmutatni, mindjárt elsőre két Hello Kitty torta:


Ezt a tortát konkrét modell alapján készítettem, belülről madártejes, kivül pedig hází készítésű fondanttal burkolt.


Ez a torta pedig egy három éves kislány ( a kislányom bölcsis társának)  szülinapjára készült , belülről  az alsó szint barackos-joghurt krémmel, míg a felső csokikrémmel töltött, kivül fondanttal díszített.

A következő tortát a nővérem 9 éves kislányának, Hildának készítettem, nem volt különösebb óhaja, valami egyszerűbb kerek tortára vágyott, én azért egy kissé színesebbre készítettem , na meg emeltes is lett ( ami aztán  utólag derült ki nagyon elnyerte a kis vendégsereg tetszését ) belül tejszínes csokikrémmel volt töltve.




És utólsónak pedig egy Dorás torta, egy 1 éves kislánynak. Dorát nem kérték három D-ben a tortára, ezért egy egyszerűbb rajzolt formát választottam, ez is elég színesre sikeredett.

4 megjegyzés: