2011. május 14., szombat

Rúdtáncos lányok




                                     






Ezt a tortát a húgom barátjának készítettem szülinapjára , akinek köszönhetem , hogy nekikezdtem blogot írni. Rengeteget bíztatott és segített, ezúttal is köszönöm neki!
Sajnos  mint  már többször, most is megbizonyosodhattam afelől, hogy a hází készítésű fondant nem valami jó figurák készítésére, vagy az is lehet , hogy nekem nincs valami nagy türelmem  hozzájuk!  Rengeteget kínlódtam velük, míg valamennyire elfogadhatónak véltem.
 De  az ünnepeltnek és barátainak  tettszett ( na persze inkább a pasiknak!) amint hallottam.
A tortához sütöttem 2x6 tojásos fehér piskótát , amit madártejjel töltöttem ( ez a kedvence újabban).
A torta borítása és a lányok mint már említettem fondanttal készültek.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett! Rendkívül ügyesen megoldottad! Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik,nagyon jópofák a babák,nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Ce frumoase sunt tortuletele.Cam plinute fetele.Dar cred ca baietii au fost fericiti.Nu?

    VálaszTörlés
  4. Marisz köszi!

    Ditta köszönöm!

    Andrea multumesc! Am auzit ca da.

    VálaszTörlés
  5. Angi!

    Ez nagyon jó,ügyes vagy.
    Már régóta megszerettem volna én is csinálni ezeket a tortákat.A hétvégén egyet megvalósítottam belőlük.De még nem került fel a blogomba.Sajnos a figura készítésénél én is sokat szenvedtem a fondanttal.
    De nekem nagyon tetszik a tiéd:-)

    VálaszTörlés
  6. Adryenn köszi, már alig várom a tiedet!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jópofa, és maga az ötlet is szuper :)Pasis de mégsem a megszokott forma :) Gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés