2011. július 18., hétfő

Spongya Bob torta


Szülinapra készült ez a torta ,  belül fehér piskótával , amit madártej krémmel töltöttem, fondant-tal borítottam  Be kell vallanom, hogy nem ismerem ezt a figurát, mikor felkértek rá több helyen is nézelődtem és csodák csodája, pont aznap készített Ditta is egyet, úgyhogy felhagytam a kereséssel és az ő mitájára készítettem el ezt, amit a végére eléggé megkedveltem. Nagyon vidám , jópofa figurának tűnik!
Itt még hiányzik szegénykének az orra, amit aztán ráhelyeztem, szerencsére még időben, de sajnos már nem készítettem újabb képeket róla.

4 megjegyzés:

  1. Foarte dragut tortuletul.Vesel si placut.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett:-)
    Gondolom jó nagy lehetett.
    Egyszer már én is készítettem,de tejszínnel kellett bevonnom,mert nem szerette a kis ünnepelt a marcipánt.

    VálaszTörlés
  3. Andrea multumesc!

    Adryenn előszőr tőlem is tejszínnel bevontat kértek, majd aztán meggondolták magukat, aminek én nagyon örültem.Nem nagyon szeretek tejszínnel dolgozni.
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett Angi,jó vidámra készítetted:-),ügyes vagy!

    VálaszTörlés